I staden mellan bergen

Direktlänk till inlägg 28 september 2009

Weekend i Handöl

Av Granholm - 28 september 2009 20:28

I helgen så tog jag med mig delar av  Darkpikes och drog till Handöl vid norska gränsen för att vissa dom hur man fiskar ädelfisk Tungan ute

Fångstmetoden var riktat fiske mot canadaröding, men rödingen hade börjat lekt och gått in på grundare vatten. Så efter 5 timmars fiske så hade fortfarande ingen fisk dragits upp och vi beslutade oss för att ge upp.


Dagen efter så var vädret inget vidare det blåste kraftigt och fiskesuget att fiska i samma sjö igen var inte så starkt. Och eftersom det var fiskeförbud i allt annat rinnande vatten så beslutade vi oss för att ta en lite fjällvandring istället. Det var riktigt skönt att få komma iväg och vila upp sig lite.



                                 


 
 
Freddan

Freddan

28 september 2009 22:17

RÖDING Emil. Hur många gånger ska jag behöva säga det??
RÖDING......

http://darkpike.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

-

Av Granholm - 2 november 2009 07:23

Att jobba Måndag morgon är ju lika uppskattat som en parkeringsböter. ...

Av Granholm - 1 november 2009 19:32

Nu har vi flyttat till hus på Alnön. Så nu kanske bloggandet kommer igång, jag ska nämligen få ett datarum. Bloggandet gick kanon hemma i lägenheten. Jag hade en stationär dator som jag kunde använda. Den 12 april föddes vår lilla prins och datamöb...

Av Granholm - 23 oktober 2009 19:03


Nu har mjölken tagit slut här hemma, säljer därför ett 10 pack choklad sugrör. Men det finns bara 6 st kvar i packetet. Dessa räcker till 6 st stora glas med mjölkchoklad kanske till 7 st glas om man vill ha lite svagare. Man stoppar ner sugröret i m...

Av Granholm - 22 oktober 2009 11:18

Nu har Sussie fått främmande. Så nu får jag inte var hemma längre så nu åker jag . Hej Hej ...

Av Granholm - 20 oktober 2009 16:54

Igår såg jag på FÄRJAN 3. Och om dansen dom visade där är accepterad på dansveckan i malung då ska jag helt klart börja dansa eller gnida mig eller vad dansen nu kallades.   Granholm go for Dirty Dancing ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards