I staden mellan bergen

Alla inlägg under november 2008

Av Granholm - 30 november 2008 18:26

I går kväll när jag jhade parkerat bilen i gåraget och skulle gå upp till lägenheten höll jag på att krocka med en Fox * . Knäppte ett kort på den när den var på väg bort.

Vet att kortet blev suddigt men med en Mobilkamrea i mörkret när man har famnen full med matkassar så är det svårt att få en bra bild. Den var väldigt nyfiken och stod och tittade på mig bara ca 2-3 m ifrån mig.

Dagens Engelska kurs

* Fox = Räv

Av Granholm - 29 november 2008 17:34

Var på en riktigt trevlig tillställning i går kväll som kallas Patronfesten.

Vissa delar av Gif Sundsvalls A-lag var på plats och ca 100 medlemar i Patronerna.

Fick pris för att jag vunnit en Tipstävling på Patronernas Forum, Visste om att jag vunnit den men inte att det skulle delas ut ett pris.

Men det som sedan hände kom som en chock, Jag fick även motaga priset som. Årets Supporter 2008 med följande motivering.


"Årets supporter tillhör glädjande nog den yngre generationer Patroner. Han har på relativt kort tid blivit en uppskattad profil i Patrongemenskapen. Han är alltid snabb att ställa upp oavsett om det gäller drakbåtsrodd eller att åka på bortaresor. Framförallt har han förmågan att kombinera sitt passionerade supporterskap med den klokhet och värdiget som kännetecknar en god Patron !"


Patronernas pris till " Årets Supporter" 2008 tilldelas Emil Granholm


Av Granholm - 26 november 2008 21:35

Hittade en bild från semestern förra året.


Tur att jag inte såg vad som simmade bakom förens jag kom hem till Sverige igen. :p

Av Granholm - 26 november 2008 11:43

Idag jobbar man . har gjort för baskat mycket jobba idag . mycket telefonringande. Passar mig och min ljuva stämma.


Ska kasta i mig lite lunch nu sedan sticka iväg på en Utbildning i bemötande, Klarar tydligen inte av att bemöta folk på ett proffesionellt sätt så chefen skickar mig på kurs. Nä nu ljuger jag igen , anmälde mig frivilligt till kursen. Alltid  roligt att lära sig någe man redan kan =)


Grattis Hedström

http://www.aftonbladet.se/sportbladet/hockey/khl/article3855993.ab


Och och välkommen tillbaka Sören.

Av Granholm - 24 november 2008 19:01

Av Granholm - 24 november 2008 17:16

Det är med gråten i halsen jag skriver detta . När domaren blåser i gång superettan 2009 så är Östra stå ett minne blott. Partonerna och Gif Sundsvall har beslutat att flytta tillbaka ståplats till Norra läktaren där det en gång i tiden började. Detta på grund av flera faktorer men den som väger tyngst är att det finns tak på Norra läktaren som gör att akustiken kommer att höjas något otroligt. sedan slipper man även vara dyngsur under dom svenka sommarkvällarna. Så detta blir nog bra i slutet.


Vila i frid östra för denna gång.

Av Granholm - 23 november 2008 22:15

Hittade denna klassiker på datorn . Är några år sedan nu.

Av Granholm - 22 november 2008 20:23

Det är det ända Sussie gör. har sutti och pratat i 2 timamr snart. Men det är väl så en lördag kväll ska se ut.

Får ta och hitta på nått själv , Lösa korsord eller läsa bibeln eller nått.

Hoppas ni andra har en roligare lördagkväll.

På återseende.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards