I staden mellan bergen

Alla inlägg under oktober 2008

Av Granholm - 30 oktober 2008 12:34

I går kväll började jag se SUPERNATURAL han med 5 avsnitt innan sömnen tog över.

För er som inte sett denna  serie kan jag bara säga att den är grym. Det bästa som kommit efter Prison Break slog igenom.


SUPERNATURAL Trailer

Av Granholm - 28 oktober 2008 18:51

Nu hände det igen att dom ringde från Arvika och ville hyra paintball grejer.  Vet inte hur många ggr dom har ringt och velat hyra eller ha hjälp med grejjerna. Men snäll som man är informerar man dom om att vi i Norrland jagar med riktiga gevär och inte paintball gevär.

Men min nyfikenhet fick mig att forska lite i detta hur det kom sig att dom sökte sig till just mig alla med dessa paintball frågor ?

Och kom fram till att ArvikaPaintball har 070-3084728 som kontakt nummer och detta nummer är skrämmande likt mitt mobil nummer om man kastar om 1 siffra så där fick jag mitt svar .

Av Granholm - 28 oktober 2008 10:30


kommentar från Anders Timell i morse på MixMegapol:

 "Jag ser hellre ett Norrlandsfönster på vid gavel än ett Ljungskile fullt av inavel"

Av Granholm - 27 oktober 2008 21:08

Efter 90 minuter lidande så lever hoppet ännu. Det blev kanse ingen kross utav Peking men vi fick i alla fall dom 3 viktiga poängen. Vi fick även säsongens första straff , som tyvärr inte Tobbe Eriksson gjorde nått vidare bra  med . Men det viktigaste är i alla fall att HOPPET LEVER tack vare denna Frälsare Robert Mambo Mumba



Av Granholm - 26 oktober 2008 14:14

Imorgon kl 19:00 iledds förhoppningsvis slakten av Peking. Giffarna möter Norrköping och är tvingade att ta 3 poäng.


I matchen mot Gefle hamnade man snabbt i ett 0-2 underläge men hämtade direkt i andra upp det till 2-2  ett lednings mål för Giffers låg i luften men istället kunde gästerna göra 2-3 och matchen gick förlorad.


Inför mötet med halmstad gick Sören Åkerby ut och sa att ingen hade gett upp , och det visade man verkligen mot Hbk . Innan matchen hade jag vart riktigt nöjd med 1p . Men efter att ha sett hur Sundsvall spelade så skulle dom ha vunnit matchen. När desutom domaren dömde bort en solklar hands som skulle ha resulterat i starff så kändes detta kryss som en riktig förlust.


Så imorgon mot Peking är det bara 3 p som räknas.

Av Granholm - 24 oktober 2008 15:49

Dom som kallas Motorintresserad Ungdom  bara förstör och förstör .

Stackars dom som lider av detta när dom handlar i Birsta på dagtid.

Länge leve gummiröken.

Ovido - Quiz & Flashcards